
အင္းစိန္ စက္ေခါင္း စက္႐ံု၌ ရထား စက္ေခါင္းမ်ား ထုတ္လုပ္ ရာတြင္ ျပည္တြင္း၌ ရွိေသာ စက္ပစၥည္းမ်ား ျမန္မာ အင္ဂ်င္နီယာ မ်ားျဖင့္ စက္ေခါင္းမ်ား ထုတ္လုပ္ၿပီး စက္ေခါင္း မ်ားကို ရန္ကုန္- မႏၲေလး ရထား လမ္း ပိုင္း၊ ၿမိဳ႕ပတ္ ရထား လမ္းပိုင္းႏွင့္ အျခားေသာ ရထား စက္ေခါင္း လိုအပ္ခ်က္ ရွိသည့္ ရထား လမ္းပိုင္း မ်ားတြင္ အသံုးျပဳ ေျပးဆြဲ ေပးလ်က္ ရွိသည္ဟု ၄င္းက ဆိုသည္။
" ဒီစက္ေခါင္း စက္႐ံု တည္ေထာင္ လိုက္ေတာ့ စက္ေခါင္း လိုအပ္ခ်က္ ထက္ဝက္ေလာက္ သက္သာသြား ပါတယ္။ ဒီစက္ေခါင္း စက္ရံု တည္ေထာင္ လိုက္ေတာ့ စက္ေခါင္း လိုအပ္ခ်က္ ထက္၀က္ေလာက္ သက္ သာသြား ပါတယ္။ ဒီစက္ရံုက လက္ရွိမွာ စက္ေခါင္း အေျမာက္အျမား မထုတ္လုပ္ႏိုင္ ေသးေပမယ့္ ေနာက္ပိုင္း လိုအပ္ခ်က္ေတြ ျပည့္စံုရင္ ထုတ္လုပ္ လာႏိုင္ေတာ့ မွာပါဟု ၄င္းက ဆက္လက္ ေျပာသည္။
လက္ရွိတြင္ အင္းစိန္၌ စက္ေခါင္း ထုတ္လုပ္သည့္ စက္႐ံု တစ္႐ံုသာ ရွိေသး ေသာေၾကာင့္ ျမန္မာ့ မီးရထားမွ စက္ေခါင္း လိုအပ္ခ်က္ အရ ေအာက္တိုဘာလ အတြင္း တ႐ုတ္ ႏိုင္ငံ မွ စက္ေခါင္း အလံုး ၃၀ မွာယူ ထားၿပီး ယင္း စက္ေခါင္း မ်ားကို လိုအပ္သည့္ အျမန္ ရထား လမ္းပိုင္းမ်ားႏွင့္ ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားမ်ားတြင္ အသံုး ျပဳသြားမည္ ျဖစ္သည္။
အင္းစိန္ စက္ေခါင္း စက္႐ံု ၌ ယခင္ ၂၀ဝ၉ ခုႏွစ္မွ စတင္၍ စက္ေခါင္းမ်ား စတင္ ထုတ္လုပ္ခဲ့ၿပီး အဆိုပါ စက္႐ံု၌ ရထား စက္ေခါင္း တစ္ေခါင္း ထုတ္လုပ္ရန္ လပိုင္း မကဘဲ ႏွစ္ႏွင့္ ခ်ီၿပီး ၾကာျမင့္ေၾကာင္း စက္ေခါင္း ထုတ္လုပ္ၿပီး ပါကလည္း စိတ္ခ်ရမႈ ရွိေစရန္ စမ္းသပ္ ေျပးဆြဲမႈကို စတင္ ျပဳလုပ္ သြားသည္ဟု ၄င္းက ထပ္မံ ေျပာဆိုသည္။
၈ . ၁၀ . ၂၀၁၀
© True News
|

0 comments:
Post a Comment