Navigation - link to other main sections from here


ယာဥ္ မ်ားတြင္ E-ticket စနစ္ က်င့္သံုးရန္ လာမည့္ ငါးႏွစ္ အတြင္း သာမက ရာစုႏွစ္ တစ္ခုထိ မျဖစ္ ႏိုင္ေသး


ယာဥ္လိုင္း မ်ားတြင္ ႀကိဳတင္ ေငြေပး စနစ္ႏွင့္ အသံုးျပဳ ႏိုင္ေသာ E-ticket စနစ္သို႔ ကူးေျပာင္းရန္ စတင္ စီစဥ္ ေနေသာ္လည္း လက္ေတြ႔ အသံုးခ်ရန္ လာမည့္ ငါးႏွစ္ အတြင္း သာမက ရာစုႏွစ္ တစ္ခုေလာက္ အထိ မျဖစ္ႏိုင္ ေသးေၾကာင္း ဗႏၶဳလ သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္း တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာပါသည္။ ဒီ E-ticket စနစ္ (ႀကိဳတင္ေငြေပး) နဲ႔ လိုင္းကားစီး ႏိုင္ဖို႔ ဆိုတာ အားလံုး စည္းကမ္း ေကာင္းမွ ရမယ္။ စတင္ က်င့္သံုးရင္ ယာဥ္ အကူ မလိုေတာ့ဘူး ဆိုေတာ့ လက္ရွိ စပယ္ယာေတြ အေနနဲ႕ အလုပ္ အကိုင္ အခက္အခဲ ရွိလာမယ္။ ကတ္ဝယ္စီးမယ့္ သူေတြလည္း စည္းကမ္း ေကာင္းဖို႔ လိုတယ္။ ယာဥ္ေမာင္းေတြ လည္း စည္းကမ္း ရွိဖို႕ လိုတယ္။ အရင္ လိုလူ အမ်ားႀကီး က်ပ္သိပ္ ေနေအာင္ တင္လို႕ မရဘူး။ ထိုင္ခံု အျပည့္ပဲ တင္ရမယ္။ ဒါေတြ အားလံုး ျပဳျပင္ဖို႕ အတြက္ ေနာင္ငါးႏွစ္ အတြင္း မွာေတာင္ ဒီစနစ္ကို အသံုး ျပဳဖို႔ အဆင္မေျပ ႏိုင္ေသးေၾကာင္း ၄င္းက ဆိုသည္။

ယင္းစနစ္ကို ဗႏၶဳလ သယ္ယူ ပို႕ေဆာင္ေရးႏွင့္ e-Trade myanmar တို႕မွ စီစဥ္ ျပဳလုပ္ သြားရန္ ေဆြးေႏြး ညႇိႏိႈင္းဆဲ ျဖစ္သည္။ ျပည္ပ ႏိုင္ငံမ်ား တြင္ လည္း ၄င္း စနစ္ကို တြင္က်ယ္စြာ အသံုးျပဳလ်က္ ရွိသည္။ ျမန္မာႏိုင္ငံ အေန ႏွင့္ အသံုးျပဳ ရန္ အခက္အခဲ အမ်ိဳးမ်ိဳး ရွိေနေသာေၾကာင့္ လက္ေတြ႕ အသံုးျပဳရန္ ၾကန္႕ၾကာ ဦးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၄င္း က ဆက္လက္ ေျပာဆို သည္။ E-ticket စနစ္ မက်င့္ သံုးမီ ပါရမီ ၂၃၂ ယာဥ္လိုင္းတြင္ ေငြထည့္သည့္ ပံုးကို ေမလ မွ စတင္ စမ္းသပ္ က်င့္သံုး ေနၿပီး ေနာက္ပိုင္း ကာလ မ်ားတြင္ ၄င္း ေငြထည့္ပံုး မ်ားကို အထူး ယာဥ္လိုင္း မ်ားတြင္ တပ္ဆင္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၄င္းက ေျပာပါ သည္။ ပါရမီ၊ အဓိပတိ ယာဥ္ လိုင္းမ်ား ကို ၂၀ဝ၆ ခုႏွစ္မွ စတင္ ေျပးဆြဲခဲ့ၿပီး အဓိပတိ ယာဥ္လိုင္း ၄ လိုင္း၊ ပါရမီ ယာဥ္လိုင္း ၁၂ လိုင္း ရွိၿပီး ကားစီေရ ၄၀ဝ ေက်ာ္ႏွင့္ ၿမိဳတြင္း ေျပးဆြဲလ်က္ရွိေၾကာင္း True News Journal ေဖာ္ျပ ထားသည္။



၁၆ . ၆ . ၂၀၁၀

Hits: Hits
Action:
| More

0 comments:

Post a Comment

Free counter and web stats