Navigation - link to other main sections from here


ျမန္မာ့ ၾကယ္ငါးပြင့္ သေဘာၤ ကုန္တင္ခ အေျပာင္း အလဲရွိ


သေဘာၤကုန္တင္ခ ႏႈန္းထားကို အျပည္ျပည္ ဆိုင္ရာ သေဘာၤလိုင္းက ႏႈန္းထားေတြေပၚ မူတည္ၿပီး ေျပာင္းလဲ ေကာက္ခံမယ္လို႔ ျမန္မာ့ ၾကယ္ငါးပြင့္ သေဘာၤ လုပ္ငန္း တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦး ဆီက သိရ ပါတယ္။ သူက ‘ သေဘာၤ လုပ္ငန္းက စက္သံုးဆီ ေစ်းတက္ရင္ လုိက္တက္မယ္၊ ေဒၚလာနဲ႔ လဲ ဆက္စပ္ ေနတယ္၊ ကမာၻ႔ သေဘာၤ ကုန္တင္ခႏႈန္း အတုိင္း ေျပာင္းသြားမယ္’ လို႔ ေျပာပါတယ္။ အခု အခါ ျမန္မာ ၾကယ္ငါးပြင့္ သေဘာၤ လုပ္ငန္းက ကုမၸဏီ အေနနဲ႔ ျဖစ္သြားၿပီမို႔ ေစ်းႏႈန္း အေျပာင္း အလဲကို အခ်ိန္နဲ႔ အညီ ျပင္ဆင္ႏိုင္မွာ ျဖစ္ၿပီး လုပ္ငန္း လည္ပတ္မႈက ယခင္ သေဘာၤ လိုင္းေတြ အတိုင္းပဲ သြားမယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ သေဘာၤ အစီးေရ တိုးခ်ဲ႕ရင္ သေဘာၤ ဝန္ထမ္းေတြ ကိုလည္း တိုးၿပီး ခန္႔ထားဖို႔ ရွိတယ္ လို႔ သိရပါတယ္။ လက္ရွိ ေျပးဆြဲ ေနတဲ့ သေဘာၤေတြ ထဲက စီးပြားေရး တြက္ေျခ မကိုက္တဲ့ သေဘာၤေတြကို ေရာင္းၿပီး သေဘာၤ အသစ္ ထပ္ဝယ္ဖို႔ ရွိတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ‘ကမာၻ႕ စီးပြားေရး ေကာင္းရင္ ေကာင္းသလို လုပ္သြားမွာပါ၊ စီးပြားေရး တြက္ေျခ မကိုက္တဲ့ သေဘာၤေတြက အိႏိၵယကို ေျပးဆြဲတဲ့ လိုင္းေတြလဲ ျဖစ္ႏိုင္တယ္၊ ကမ္းရိုးတန္းမွာ ေျပးဆြဲ ေနတဲ့ လိုင္းကလဲ ျဖစ္ႏိုင္တယ္၊ ကုန္ရတဲ့ အေပၚ မူတည္ၿပီး ေျပာင္းသြားမယ္’လို႔ ေျပာပါတယ္။ ျမန္မာ့ ၾကယ္ငါးပြင့္ သေဘာၤ လုပ္ငန္းကို ၁၉၁၉ ခုႏွစ္ကစတင္ တည္ေထာင္ခဲ့ၿပီး အခုလက္ရွိ ႏုိင္ငံျခား သေဘာၤလိုင္းမွာ ၁၇ စီး၊ ကမ္းရိုးတန္း လိုင္းမွာ ရွစ္စီးနဲ႔ ေျပးဆြဲ ေနေၾကာင္း ၂၀၁၀ ခုႏွစ္ ေမလ ၁၄ ရက္ေန႔ထုတ္ ေမာ္ဒန္ ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပ ထားသည္။

၁၇ . ၅ . ၂၀၁၀


Hits: Hits
Action:
| More

0 comments:

Post a Comment

Free counter and web stats