ျမန္မာ့ ၾကယ္ငါးပြင့္ လုပ္ငန္းမွ သေဘၤာသားမ်ားအား ခန္႔ထားမႈ စနစ္ ေျပာင္းလဲ သကဲ့သို႔ လစာေငြ ႏႈန္းထားမ်ား ကိုလည္း ႏုိင္ငံတကာ သေဘၤာ လိုင္းမ်ား ႏွင့္ အညီ ႏုိင္ငံျခား ေငြျဖင့္ တိုးျမႇင့္ သတ္မွတ္ လိုက္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ ၾကယ္ငါးပြင့္ လုပ္ငန္းမွ လက္ေထာက္ မန္ေနဂ်ာ ဦးစိုးေမာင္က ေျပာသည္။ သေဘၤာ ဝန္ထမ္းမ်ား ခန္႔ထား ရာတြင္ ယခင္ကဲ့သို႔ ႏွစ္ရွည္ ခန္႔ထားျခင္းမ်ိဳး မဟုတ္ဘဲ (၆)လ၊ (၁)ႏွစ္ တာဝန္ ထမ္းေဆာင္ရန္ စာခ်ဳပ္ စနစ္ျဖင့္ ခန္႔ထားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အထက္ပါ ပုဂၢိဳလ္က ေျပာသည္။
သေဘၤာသား မ်ား၏ လစာႏႈန္းထားမွာလည္း ယခင္က ႏိုင္ငံေတာ္ ဝန္ထမ္း လစာ ႏႈန္းထားမ်ား အတိုင္း ရရွိ ေနရာမွ ယခုအခါ သတ္မွတ္ေနရာ ရာထူး အလိုက္ ႏိုင္ငံတကာ သေဘၤာလိုင္းမ်ား ကဲ့သို႔ ႏိုင္ငံျခား ေငြျဖင့္ ေပးရန္ တိုးျမႇင့္ သတ္မွတ္ လိုက္ေၾကာင္း သိရသည္။ ထို႔ျပင္ ကမ္း႐ိုတန္းသြား သေဘၤာလိုင္းမ်ား ေပၚတြင္ တာဝန္ ထမ္းေဆာင္မည့္ သေဘၤာသား ဝန္ထမ္းမ်ား ကိုလည္း လက္ရွိ ကမ္း႐ုိးတန္းသြား ကုမၸဏီ မ်ား၏ လစာထက္ သာလြန္ေသာ ႏႈန္းထားမ်ားျဖင့္ တိုးျမႇင့္ ခံစားခြင့္ျပဳမည္ဟု ျမန္မာ့ၾကယ္ငါးပြင့္ သေဘၤာလုပ္ငန္း ေရေၾကာင္းႏွင့္ အင္ဂ်င္နီယာဌာနမွ ထုတ္ျပန္ေၾကညာထားေၾကာင္း သိရသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ျမန္မာ့ၾကယ္ငါးပြင့္ သေဘၤာလုပ္ငန္းတြင္ တာဝန္ ထမ္းေဆာင္ လိုေသာ အရာရွိမ်ား၊ သေဘၤာ သားမ်ား အေနျဖင့္ ျမန္မာ့ၾကယ္ငါးပြင့္ သေဘၤာလုပ္ငန္း ေရေၾကာင္းႏွင့္ အင္ဂ်င္နီယာဌာနတြင္ ေမလ ၁၅ ရက္မွ စတင္၍ ေလွ်ာက္ထား ႏုိင္သည္။ အဆိုပါ သေဘၤာလိုင္းမွ ေျပးဆြဲေပး ေနေသာ သေဘၤာ အလိုက္ သတ္မွတ္ ေနရာ ႏွင့္ လစာႏႈန္းထား မ်ားကို အဆိုပါ ႐ုံးေရွ႕တြင္ ေၾကညာခ်က္မ်ား ထုတ္ျပန္ ထားေၾကာင္း ၂၀၁၀ ခုႏွစ္ ေမလ ၁၃ ရက္ေန႔ထုတ္ 7 Day News ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပ ထားသည္ ကိုေတြ႕ရွိရသည္။
ျမန္မာ့ ၾကယ္ငါးပြင့္ သေဘၤာ လုပ္ငန္းသည္ ပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန လက္ေအာက္ခံ အဖြဲ႕ အစည္း တစ္ခု ျဖစ္ၿပီး ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ တစ္ခုတည္းေသာ ႏိုင္ငံေတာ္ပိုင္ သေဘၤာလိုင္း ျဖစ္သည္။ ျမန္မာ ႏိုင္ငံ၏ ပို႔ကုန္ႏွင့္ သြင္းကုန္ သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး က႑ကို ျဖည့္ဆည္းရန္ ရည္ရြယ္ ခ်က္ျဖင့္ ၁၉၅၉ ခုႏွစ္မ ွစ၍ တည္ေထာင္ ခဲ့ေသာ သေဘၤာလိုင္း ျဖစ္သည္။
ျမန္မာ့ ၾကယ္ငါးပြင့္ သေဘာၤလိုင္း၏ လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္မႈမ်ား
သေဘၤာအင္အား
ႏိုင္ငံျခားသြားသေဘၤာ | |||
| တန္ခ်ိန္ | | တန္ခ်ိန္ |
ထား၀ယ္ | ၁၁၆၅၄ ၊ ၃၈၂ * | ေမာ္လၿမိဳင္ | ၁၁၆၆၀ ၊ ၄၀၀ * |
က်ိဳင္းတံု | ၁၁၆၅၄ ၊ ၃၈၂ * | စစ္ေတြ | ၁၁၆၆၀ ၊ ၄၀၀ * |
စစ္ကိုင္း | ၁၃၀၅၅ ၊ ၃၈၃ * | Cosmic Master | ၁၀၂၉၀ |
မေကြး | ၁၃၀၅၅ ၊ ၃၈၃ * | Cosmic Challenger | ၈၃၃၅ |
ပဲခူး | ၁၃၁၀၅ ၊ ၃၈၃ * | Ocean Brave | ၆၉၅၀ |
မႏၲေလး | ၁၃၁၀၅ ၊ ၃၈၃ * | Spring Trader | ၈၂၄၂ |
ခ်င္းေရႊေဟာ္ | ၃၃၀၀ | မိုင္းလား | ၃၃၀၀ |
ပုဂံ | ၂၀၇၆ | ဘားအံ | ၂၀၇၆ |
* သယ္ေဆာင္ႏိုင္သည့္ကုန္ေသတၱာ |
ကမ္း႐ိုးတန္းသြားသေဘၤာ | |||
| တန္ခ်ိန္ | | တန္ခ်ိန္ |
လြိဳင္ေကာ္ | ၇၉၀ | လားရွိဳး | ၇၀၀ |
ဖားေရႊေက်ာ္ရြာ | ၁၅၇၅ | ေရႊလီ | ၁၃၀၅ |
ထံုးရြာ | ၁၇၂၀ | ဟားခါး | ၉၄၈ ၊ ၃၁၅ * |
ျမစ္ႀကီးနား | ၉၄၈ ၊ ၃၁၅ * | ေတာင္ႀကီး | ၉၄၈ ၊ ၃၁၅ * |
သံလြင္ | ၅၉၂ ၊ ၄၄၀ * | ခ်င္းတြင္း | ၅၉၂ ၊ ၄၂၈ * |
* တင္ေဆာင္ႏိုင္ေသာခရီးသည္ |
ျမန္မာ့ ၾကယ္ငါးပြင့္ သေဘၤာလုပ္ငန္းမွ ေအာက္ပါ ခရီးစဥ္မ်ား ေျပးဆြဲ ပို႕ေဆာင္ ေပးလ်က္ ရွိသည္-အေရွ႕ဖ်ားခရီးစဥ္
-တရုတ္၊ ေဟာင္ေကာင္၊ ေတာင္ကိုရီးယား၊ ဂ်ပန္
အေရွ႕ေတာင္အာရွခရီးစဥ္
- စကၤာပူ၊ မေလးရွား၊ အင္ဒိုနီးရွား၊ ဖိလစ္ပိုင္၊ ဗီယက္နမ္၊ ထိုင္း
ဥေရာပခရီးစဥ္
- အိႏၵိယ၊ သီရိလကၤာ၊ ဘဂၤလားေဒ့ရွ္
ကုန္ေသတၱာခရီးစဥ္
- ရန္ကုန္ႏွင့္စကၤာပူၾကား (သံုးရက္ျခားခရီးစဥ္)
ကမ္း႐ိုးတန္းခရီးစဥ္
- စစ္ေတြ၊ ေက်ာက္ျဖဴ၊ သံတြဲ၊ ၿမိတ္၊ ေကာ့ေသာင္း၊ ကိုကိုးကြ်န္း
ပင္လယ္ေရေၾကာင္းသယ္ယူပို႔ ေဆာင္ေရးလွဳပ္ရွားမႈမ်ား
ဆယ္စုႏွစ္ေပါင္း မ်ားစြာ ပင္လယ္ ေရေၾကာင္း သယ္ယူ ပို႕ေဆာင္ေရး အေတြ႕ အၾကံဳ မ်ားျဖင့္ ေအာက္ပါ လုပ္ငန္း မ်ားကို အေထာင္ အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ ေပးေနသည္။
အေထြေထြကုန္သယ္ယူပို႕ ေဆာင္ေရး
ျမန္မာ့ၾကယ္ ငါးပြင့္ သေဘၤာလုပ္ငန္းသည္ ဓါတ္ေျမၾသဇာ၊ ဘိလပ္ေျမ၊ ပဲမ်ိဳးစံု၊ သစ္ႏွင့္ အျခားပို႔ကုန္၊ သြင္းကုန္ မ်ားကို သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ ေပးလ်က္ ရွိသည္။
ကုန္ေသတၱာသယ္ယူပို႕ ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္း
ကြန္တိန္နာ သယ္ယူ ပို႕ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းကို ရန္ကုန္ႏွင့္ စကၤာပူၾကားတစ္ပတ္လွ်င္ (၂)ႀကိမ္ သယ္ယူ ပို႕ေဆာင္ ေပးလွ်က္ ရွိသည္။
ကိုယ္စားလွယ္လုပ္ငန္း
ျမန္မာ့ၾကယ္ငါးပြင့္ သေဘၤာ လုပ္ငန္းျဖင့္ တင္ေဆာင္ လာေသာ ကုန္ပစၥည္း မ်ားကို ရန္ကုန္ ဆိပ္ကမ္းတြင္ ကုန္တင္ / ကုန္ခ်မႈ လုပ္ငန္း မွန္ကန္ ျမန္ဆန္ ေစရန္ ကိုယ္စားလွယ္ လုပ္ငန္း ဌာန တစ္ခု ဖြင့္လွစ္၍ ေဆာင္ရြက္လွ်က္ ရွိသည္။

သာေကတဆိပ္ခံတံတား
နယ္စပ္ေဒသမ်ားျဖစ္ေသာ ရခိုင္ကမ္းရိုးတန္း၊ တနသၤာရီကမ္းရုိးတန္းရွိ ဆိပ္ကမ္းျမိဳ႕ မ်ားျဖစ္သည့္ စစ္ေတြ၊ ေက်ာက္ျဖဴ၊ သံတြဲ၊ ကိုကိုးကြ်န္း၊ ၿမိတ္၊ ေကာ့ေသာင္းတို႕ကို ခရီးသည္ႏွင့္ ကုန္မ်ားသယ္ယူပို႕ေဆာင္ႏိုင္ေစရန္ အတြက္ ဆိပ္ခံ တံတား တစ္ခုကို သာေကတၿမိဳ႕ နယ္ရွိ ပဲခူးျမစ္ကမ္းေပၚတြင္ တည္ေဆာက္ထားၿပီး လုပ္ငန္း ေဆာင္ရြက္လွ်က္ ရွိသည္။
၁၄ . ၅ . ၂၀၁၀
|

0 comments:
Post a Comment