
တစ္ခ်ိဳ႕ႏုိင္ငံျခား သားေတြက သူတို႔ဆီက ပညာကို ဒီမွာ ျပန္သင္ ေပးပါ တယ္” ဟု ပတၱျမား ဗိုလ္တင့္က ဆိုပါ သည္။ ႏိုင္ငံျခားသား အမ်ား စုသည္ လိုခ်င္သည့္ အသံ ရေအာင္ တီးခတ္ ႏိုင္မႈႏွင့္ ဂီတ သေကၤတ တသီးျခား မရွိဘဲ စည္းစည္း လံုးလံုး တီးခတ္ ႏိုင္ျခင္း မ်ားကို ပိုမို စိတ္ဝင္ စားမႈ ရွိၾကေၾကာင္း သိရသည္။ “ႏုိင္ငံျခား ကေနၿပီး ဂီတနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ MA,Ph.D ယူဖို႔ စာတမ္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး လာတာ မ်ားတယ္။ အတီး သင္ဖို႔ ဆိုရင္ အနည္းဆံုး ၆ လေလာက္ ဒီမွာ ေနဖို႔ လိုေတာ့ မေန ႏိုင္ၾကဘူး။
တစ္ခ်ိဳ႕က်ေတာ့လည္း ၂ ႏွစ္ အထိ ေနၿပီးေတာ့ သင္ၾကတာ ရွိေပမယ့္ နည္းတယ္။ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား ကေတာ့ သေဘာ နားလည္ ႐ံုေလာက္ပဲ ေလ့လာ ၾကတာ မ်ားတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ ဆိုရင္ ယဥ္ေက်းမႈ တကၠသိုလ္မွာ လာၿပီးေတာ့ သင္ၾကတ ာရွိတယ္” ဟု မဟာ ဂီတ သုေတသီ ဦးခင္ေမာင္တင္က ေျပာၾကား ခဲ့သည္။
ျမန္မာ ့ဂီတကို စနစ္တက် ေလ့လာသြား ခဲ့ေသာ အေမရိကားမွ Dr. Robert Garsias က ျမန္မာ့ ဂီတသည္ ခက္ခဲ နက္နဲၿပီး အေရွ႕ေတာင္ အာရွတြင္ အဆင့္ အျမင့္ ဆံုးႏွင့္ အင္အား အေတာင့္ တင္းဆံုး ျဖစ္သည္ဟု ေရးသား ခဲ့ဖူး ေၾကာင္း၊ သူ၏ ေဆာင္းပါး ႏွင့္ စာတမ္း မ်ားအား ဖတ္႐ႈ ဖူးသူ အေနာက္ ႏုိင္ငံသား အမ်ား စုက ျမန္မာ့ ဂီတကို စိတ္ဝင္ စားကာ လာေရာက္ ေလ့လာ ၾကသည္မ်ား ရွိေၾကာင္း ဦးခင္ေမာင္တင္၏ ေျပာၾကားခ်က္ အရ သိရွိ ရေၾကာင္း ၂၀၁၀ ခုႏွစ္ မတ္လ ၂၆ ရက္ေန႔ထုတ္ Bi Weekly Eleven ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပ ထားသည္။
၂၅ . ၃ . ၂၀၁၀
|

0 comments:
Post a Comment