
အထက္ ေဖာ္ျပပါ ဖိလစ္ပိုင္ ႏိုင္ငံသား ႏွစ္ဦး ထုတ္ေဖာ္ တင္ျပသည့္ ဆႏၵအား သေဘၤာသား အသင္း အလုပ္အမႈေဆာင္ အတြင္းေရးမွဴး ဦးစိုးမင္းေအာင္ က လက္ခံ ေဆြးေႏြး ရာတြင္ အဆုိပါ သေဘၤာသား (၂) ဦးမွ ေအာက္ေဖာ္ျပပါ အခ်က္မ်ား တင္ျပ သည္ကို ေတြ႕ရွိ ရၿပီး သေဘၤာ ေပၚတြင္ ဆက္လက္၍ တာဝန္ထမ္း ေဆာင္ လိုျခင္း မရွိသည့္ ကိစၥအား မည္သို႔ ေဆာင္ရြက္ ရမည္ကို လမ္းၫႊန္ အႀကံျပဳ ခဲ့ပါသည္။
(၁) သေဘၤာသား(၂)ဦး ႐ိုက္ကူးခဲ့ေသာ ဓာတ္ပံု မ်ားအား ၾကည့္႐ႈျခင္း
(၂) သေဘၤာသားမ်ား တင္ျပသည့္ ေသာက္သံုးေရ နမူနာ ပုလင္းအား ၾကည့္႐ႈ စစ္ေဆး ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ ပါသည္။
ထုိ႔ေနာက္ ဖိလစ္ပုိင္ သေဘၤာသား (၂) ဦးသည္ Shipping master ထံသုိ႔ ၄င္းတို႔ တာဝန္ ထမ္းေဆာင္ ေနေသာ သေဘၤာသည္ ပင္လယ္ျပင္၌ ခုတ္ေမာင္း သြားလာရန္ အႏၲရာယ္ ရွိေၾကာင္း အေၾကာင္းၾကား တင္ျပသည့္ စာတစ္ေစာင္အား တင္ျပၾက ပါသည္။ ၄င္းသေဘၤာသား ႏွစ္ဦး၏ တင္ျပ ခ်က္ေၾကာင့္ ေရေၾကာင္း ၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန အေနျဖင့္ အဆုိပါ MV CABOT ORIENT အား စစ္ေဆး ရာတြင္ သေဘၤာသားမ်ား တင္ျပသည့္ အေၾကာင္း အခ်က္မ်ား ႏွင့္ ကိုက္ညီမႈ ရွိသျဖင့္ သေဘၤာသား (၂) ဦးတင္ျပ ေတာင္းဆုိသည့္ သေဘၤာ ေပၚတြင္ ဆက္လက္ တာဝန္ ထမ္းေဆာင္ လိုျခင္း မရွိသည့္ ၄င္းတု႔ိ၏ ဆႏၵအား လုိက္ေလ်ာ ခြင့္ျပဳခဲ့ ပါသည္။
သေဘၤာသား ႏွစ္ဦး အနက္ အင္ဂ်င္နီယာမွဴးႀကီး MR.REYANLDA LOVERS သည္ (၂ဝ၁ဝ) ခုႏွစ္ ဇူလုိင္ (၂၂) ရက္ ေန႔တြင္ ရန္ကုန္ - မဂၤလာဒံု ေလဆိပ္မွ ျပန္လည္ ထြက္ခြာ သြားၿပီး ျဖစ္ကာ ဒုတိယ အင္ဂ်င္နီယာ MR.NICANDRO GOTARDO မွာ မူ ျမန္မာႏိုင္ငံမွ ၄င္း၏ ဇာတိ ျဖစ္ေသာ ဖိလစ္ပိုင္ ႏိုင္ငံသို႔ ျပန္လည္ ထြက္ခြာ ႏိုင္ရန္ အတြက္ Landing Permit ေစာင့္ဆုိင္း ေနဆဲ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ျမန္မာႏိုင္ငံ ပင္လယ္ကူး သေဘၤာသားမ်ား အသင္းမွ ေျပာေရး ဆုိခြင့္ရွိသူမွ ေျပာပါသည္။
သတင္းေထာက္-ခင္ေမာင္ၫြန္႔ | လွ်ပ္တျပက္
၃၁ . ၈ . ၂၀၁၀
|

0 comments:
Post a Comment