လူဦးေရ သန္း ၃၀၀ ေက်ာ္ ေနထိုင္ၾကေသာ မဲေခါင္ ျမစ္၀ွမ္း ေဒသတြင္ ရထားလမ္း ဆက္သြယ္ ေဖါက္လုပ္ေရး အတြက္ ရဲ၀ံ့ေသာ ေျခလွမ္း တစ္ရပ္ကို ေသာၾကာေန႔က သေဘာတူ ခ်မွတ္ ႏိုင္ခဲ့ၾကၿပီဟု သိရသည္။ ကေမၻာဒီးယား၊ လာအို၊ ျမန္မာ၊ ထိုင္း၊ ဗီယက္နမ္၊ တရုတ္ ႏိုင္ငံတို႔မွ ၀န္ႀကီးမ်ား သည္ သူတို႔ အဆို စုေပါင္း လုပ္ေဆာင္ ၾကမည့္ ရထားလမ္း စနစ္ တစ္ခု ေပၚေပါက္ ေရး အတြက္ အေရးပါေသာ ပထမ ေျခလွမ္းကို လွမ္းႏိုင္ခဲ့ ၾကၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္း ရရွိသည္။
ယင္းရထား လမ္းသည္ တရုတ္ ႏွင့္ ဗီယက္နမ္ကို ဆက္သြယ္ ထားေသာ ရထား လမ္းပိုင္း မွ တပါး ရထားလမ္း ဆက္သြယ္မႈ မရိွ ေသးသည့္ အျပင္ လာအို ႏိုင္ငံ ဆိုလွ်င္ ရထားလမ္း လံုး၀ မရိွဟု ဆိုသည္။ စီမံကိန္း အရ ရထားလမ္း ဆက္သြယ္ေရး အတြက္ ျဖစ္ႏိုင္ေသာ လမ္းေၾကာင္း လမ္းခုကို တင္ျပ ထားေသာ္လည္း အျဖစ္ ႏိုင္ဆံုး လမ္းမွာ ဘန္ေကာက္မွ ဖႏြမ္းပင္၊ ယင္း မွ ဟုိခ်ီမင္း ႏွင့္ ဟႏိြဳင္း၊ ယင္းမွ တဆင့္ နန္ႏိုင္း ႏွင့္ ကူမင္းၿမိဳ႕ မ်ားသို႔ ဆက္သြယ္မည္ ျဖစ္ရာ လက္ရိွ ရိွၿပီးသား လမ္းမ်ား သို႔မဟုတ္ ေဆာက္လုပ္ဆဲ လမ္းမ်ားကို ထည့္သြင္း ေဖါက္လုပ္ သြားမည္ ျဖစ္သည္။
၂၀၂၀ ခုနွစ္တြင္ လမ္းမ်ား ထဲမွ တစ္ခုကို အၿပီး ေဖါက္လုပ္ ႏိုင္မည္ဟု ယူဆေၾကာင္း အာရွ ဖြံ႔ၿဖိဳးေရး ဘဏ္၏ ဒုဥကၠ႒ ေလာ့ရင့္ဂရင္း၀ုဒ္က ဆိုပါသည္။ ယင္းလမ္း အတြက္ လြတ္ေနေသာ လမ္းပိုင္းမွာ ဟိုခ်ီမင္း မွ ဖႏြမ္းပင္ အထိ ျဖစ္ၿပီး စာမ်က္ႏွာ ၂၅ မ်က္ႏွာ ရိွေသာ စီမံကိန္း ၏ အဆို အရ ေဒၚလာ ၁.၀၉ ဘီလီယံ ကုန္က် မည္ဟု ဆိုသည္။ ယင္း အထဲတြင္ လက္ရိွ လမ္းမ်ားကို အဆင့္ျမွင့္ ရမည့္ စရိတ္ ေဒၚလာ ၇ ဘီလီယံ မပါေသးဟု ဆိုသည္။ ၂၀၂၅ ခုႏွစ္တြင္ ခရီးသည္ ၃.၂ သန္းႏွင့္ ကုန္တန္ခ်ိန္ ၂၃ သန္းကို သယ္ေဆာင္ ႏိုင္မည့္ ရထားလမ္းမ်ား ေပၚေပါက္ လာမည္ဟု သိရသည္။
၂၃ . ၈ . ၂၀၁၀
|

0 comments:
Post a Comment